2014年10月2日 星期四

I believe

I believe
I believe, for every drop of rain
that falls, A flower grows...
I believe that somewhere in the
darkest night, A candle glows...
我相信,每個雨滴飄落
就有一朵花兒生長……
我相信,即使最漆黑的夜晚
也會有蠟燭發出明亮的光
I believe for everyone who
goes astray, Someone will come,
to show the way, I believe, I believe...
我相信,每個迷途的人
都會有人給他指路
我相信,我相信……
I believe, above the storm the
smallest prayer, Will still be heard...
I believe, that someone in that
great somewhere, Hears every word...
我相信,即使暴風雨在狂怒咆哮
最微弱的祈禱也會被聽到……
我相信,有人在某個偉大的地方
聽到了每一個字……
Every time I hear a newborn baby cry,
Or touch a leaf,
or see the sky,
Then I know why, I believe!
每當聽到新生兒的哭聲
或觸摸一片葉子
或凝望天空
我就知道為何會這樣,我相信!


Morrocco small town
 (13 張相片)

沒有留言:

張貼留言

  https://m.lnka.tw/detail.aspx?articleId=36277