2014年11月29日 星期六

Doris Day ~~~ Perhaps Perhaps Perhaps


You won't admit you love me 如果你從不承認你愛我

And so, how am I ever to know 那我又怎麼能知道呢

You always tell me 你從來都只是跟我說

Perhaps perhaps perhaps 大概,也許,可能

A million times I ask you 我問過你一百次了吧

and then, I ask you over again 然後無論我怎麼問你

You only answer 你都只是說

Perhaps perhaps perhaps 大概,可能,也許

If you can't make your mind up 如果你拿不定主意

We'll never get started 我們就沒辦法開始

And I don't want to wind up 可我不想總是這樣繃緊神經

Being parted, broken hearted 然後品嘗心碎的感覺

So if you really love me, say yes 所以,如果你愛我就回答“是”

But if you don't dear, confess 但是親愛的你如果不愛我,就承認了吧

And please don't tell me 別總是跟我說

Perhaps perhaps perhaps 大概,可能,也許

Perhaps perhaps perhaps 大概,可能,也許

沒有留言:

張貼留言

  https://m.lnka.tw/detail.aspx?articleId=36277