2015年4月16日 星期四

你是我的全部You are all to me



love the way you smile at me, 
I love your laugh, so much 
The way you walk, the way you talk
....... 

我喜歡你對我笑的樣子,
喜歡你的笑聲,
喜歡你走路的樣子,
你說話的神情,
 .......


For years I had been searching, 
For that perfect fantasy, 
But, I find it ..... right now, 
You are all to me.

我已經尋找了多年,
為了那個美麗的夢想,
但是,現在,
我發現了它....,
你就是我的全部。

Ev'ry beat of my heart, 
loudly cries your name, 
I want so much to be with you, 
oh, please, please, feel the same.
 內心的每一次​​跳動, 
都在呼喊你的名字。 
我是如此渴望和你在一起,
 噢,希望你,希望你, 
能有同樣的感覺。

沒有留言:

張貼留言

  https://m.lnka.tw/detail.aspx?articleId=36277