2014年12月30日 星期二

Jane Birkin et Serge Gainsbourg - Je T'aime,...Moi Non Plus




Je t’aime… Moi non plus

 
(refrain)
Je t'aime, je t'aime
Oh oui je t'aime !

Moi non plus
Oh mon amour
Comme la vague irrésolue
Je vais, je vais et je viens
Entre tes reins
Je vais et je viens
Entre tes reins
Et je me retiens
(refrain)
Tu es la vague, moi l'île nue
Tu vas, tu vas et tu viens
Entre mes reins
Tu vas et tu viens
Entre mes reins
Et je te rejoins
(refrain)
Comme la vague irrésolue
Je vais, je vais et je viens
Entre tes reins
Je vais et je viens
Entre tes reins
Et je me retiens
Tu vas, tu vas et tu viens
Entre mes reins
Tu vas et tu viens
Entre mes reins
Et je te rejoins
(refrain)
L'amour physique est sans issue
Je vais, je vais et je viens
Entre tes reins
Je vais et je viens
Et je me retiens
Non ! Maintenant viens !

English

I love you... neither do I


(chorus)
I love you, I love you
Oh yes I love you!

Neither do I
Oh my love
Like this faltering wave
I come, I come back and forth
Between your kidneys
I come back and forth
Between your kidneys
And I control myself
(chorus)
You're the wave, I'm the naked island
You come, you come back and forth
Between my kidneys
You come back and forth
Between my kidneys
And I join you
(chorus)
Like this faltering wave
I come, I come back and forth
Between your kidneys
I come back and forth
Between your kidneys
And I control myself
You come, you come back and forth
Between my kidneys
You come back and forth
Between my kidneys
And I join you
(chorus)
Physical love is pointless
I come, I come back and forth
Between your kidneys
I come back and forth
And I control myself
No, come to me now!


沒有留言:

張貼留言

 非單身男女到處去撩男,女,就是道德敗壞!人品低下,荒淫無度低級下流!!!非單身勿擾!單身了才有資格談其它⋯⋯