2014年9月27日 星期六

Words to love

Words to love

Whenever you need me,  
I'll be here.  
Whenever you're in trouble,  
I'm always near.  
Whenever you feel alone, and you think everyone has given up... Reach out for me, and I will give you my everlasting love. Hope you can do the same with me! 當你需要我的時候,我都會在這裡;當你有麻煩的時候,我都會在你身邊;當你覺得孤獨的時候;當你認為所有的人都已絕望;到我這裡來,我會給你所有的愛。希望你也能對我做同樣的事Don't worry about looking handsome, Or being strong and brave. Just as you love me unconditionally, I love you just the same . 不要擔心自己是否英俊,是否強壯,是否勇敢,我將無條件地愛你,就像你無條件地愛我一樣。









沒有留言:

張貼留言

  https://m.lnka.tw/detail.aspx?articleId=36277