2015年6月11日 星期四

I am afraid..

I'm not afraid you stab me in the back,but I'm afraid to see the person who  stabbed me when I turned around, I am not afraid to tell the truth to my best friends  who I treat with my whole-hearted,but I am afraid he took those which i told  as a joke  to tell others .我不怕別人在背後捅我一刀, 我怕回頭後看到背後捅我的人,是我用心對待的人;我不怕把心裡話告訴最好的朋友,我怕回過頭他把它當成笑話告訴別人


沒有留言:

張貼留言

 著名的費斯汀格法則指出:生活中事10%由自己產生,另外的90%由我們對事件的反應決定。這個法則告訴我們,生活中90%的事件都由我們自己掌握。     費斯汀格舉了一個例子:卡斯丁先生洗漱時隨手把自己的高檔手錶放在洗漱台邊,他的妻子為了避免手錶被水打濕,於是把手錶放到了餐桌上,兒...