2022年9月7日 星期三

You are not from here 你不屬於這裡 中英文歌詞 By Lara Fabian


I don't know what is going on

You turn around and touch my heart

A silent moment speaks the truth

Something has happened all at once

It should have scared me in advance

But I was falling in those eyes of yours

And so

Fear was gone

I knew there was nothing else I’d ever want


I know you

You're not from here

I've waited for you to appear

To take my breath way

And make me weep

You're not from here

Not from this here and now

Just a touch of yours

And I fly... and I fly... and I fly...


I can't get used to missing you

If this is how it's gotta be

I need an angel to watch over me

No one can hold the hands of time

But i can hold you in my mind

Over and over like a melody


For now

I'll stand still

For now

I'll be filled by the memory of your skin

I know you

You're not from here

You don't belong to lies and tears

The greatness of your soul

Makes me weep

You're not from here

Not from this here and now

Just a touch of yours

And I fly... and I fly... and I fly...


你不屬於這裡

我不懂發生甚麼事
你轉身觸碰了我的心
沉默的一刻說出了真相

一切都同時間發生
我應該早被嚇到才是
但我當時卻正迷失於你眼中

恐懼就這樣從此消失
我就明白我以後都無欲無求了

我知道你你不屬於這裡
我一直等待你的出現
來偷走我的氣息使我淚流不已

你不屬於這裡不屬於此處此刻
只要你輕輕一觸就足以讓我飛翔

我不可以習慣想念你的感覺
如果一切就這樣的話
我需要一個天使來守護我

沒有人能阻止時光流逝
但我能阻止你從我腦海消失
像音樂似的不斷回味

現在我靜止不動
暫時沉溺於你肌膚的回憶

我知道你你不屬於這裡
你不屬於這些謊言和淚水
你浩瀚的靈魂使我淚流不已

你不屬於這裡不屬於此處此刻
只要你輕輕一觸就足以讓我飛翔

你不屬於這裡
我一直等待你的出現
來偷走我的氣息使我淚流不已

你不屬於這裡不屬於此處此刻
只要你輕輕一觸就足以讓我飛翔

沒有留言:

張貼留言

 一個真正深愛妳的人,會把妳放在他們生命中的重要位置,願意為妳奉獻時間和精力。 他們會專注於妳的動態,並專注於妳的喜怒哀樂,在妳需要時給予陪伴。 這種悔悟不是短暫的熱情,而是長期的、持續的。 他們不會因為時間的流逝而淡漠對妳的感情,反而會與妳共同成長,分享生活的點點滴滴。 一個深...